Fogyasztóvédelem

Jótállási (garanciális) igények, szavatossági (hibás teljesítés).


Mit is jelent ez? Íme néhány hétköznapi példa: Ha az alábbiakhoz hasonló kérdés felmerült már Önben, forduljon hozzánk a válaszokért:


  • Szétesett az ágy alattam. A gyártó szerint a nem megfelelő használattól, de csak 2 hónapja vettem! Hogyan lesz új ágyam?

  • Lerobbant a kocsim, a szerviz szerint már nem garanciás, szerintem meg az, hogyan fogunk dűlőre jutni?

  • Fürdőmedencémet körbeköveztettem, de a kövek felpattogtak, és a kivitelező nem ismeri el a hibáját. Mit tegyek?

  • Vásároltam egy "újépítésű" lakást, és a beköltözést követően azt tapasztaltam, hogy nem megfelelő a hő/hangszigetelés. A kivitelező, vagy az eladó a felelős?

A káreseményekből eredő igények peren kívül és perben történő érvényesítésében, vitás kérdések rendezésében valamint a témához kapcsolódó jogi tanácsadás kapcsán az Ön partnerei leszünk.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!


Elérhetőségeink >>
Weboldalt készítette: